Esőáztatta Díjátadás

2014. június 02. hétfő 14.00 órakor az Arany János Általános Iskolában került sor a 2013/14. tanévi kupakgyűjtő verseny díjainak átadására. A szeszélyes időjárás jelentősen átírta a díjátadás forgatókönyvét, de ennek ellenére vidám hangulatban zajlott az esemény. Minden évfolyamban a legeredményesebben szereplő osztály kapott emléklapot és 10-10 ezer forint apanázst a szeptemberi közösségépítő programjuk finanszírozásához.

(képgaléria)

3381 kg, ~ 1.860.000 db kupak. Negyedik éve töretlen lendülettel gyűjt a suli apraja nagyja. Valóságos mozgalommá alakult az Arany János Általános Iskola környezetvédelmi akciója. Ezt támasztja alá az is, hogy szeptemberben az elsős diákok több mint 140 kg kupakkal érkeztek az óvodából, és az öt elsős csapat közül nem volt osztály, amelyik ne hozott volna. Valamint az, hogy a felsőbb évfolyamosok a nyári szünidőben sem feledkeztek meg a gyűjtögetésről és 1500 kilogramm feletti mennyiséggel kezdték a tanévet.

Ezen a napon kerültek átadásra a „Környezetvédelemből Jeles! elnevezésű emléklapok, melyet azok a családok kaptak, akik a legszorgalmasabban támogatták az alapítvány környezetvédelmi programjait az év folyamán.

Évfolyamok legjobb csapatainak a díjakat Katonáné Szabó Gabriella, Kecskemét Megyei Jogú Város alpolgármestere és Györgyiné dr. Koncz Judit, kecskeméti tankerület igazgatója adták át.

Környezetvédelmi programjainkat legeredményesebben támogató családok:

Márkovics Noémi és Családja

Utasi Edit és Családja

Szarka Mihályné (Dani Mama)

A „Gondoskodásból Jeles!” elnevezésű program 2011-től több szemléletformáló, környezettudatos cselekvésre ösztönző kampány megvalósításán fáradozik, melyek a környezettudatos gondolkodásmód kialakítására, a természeti és épített környezet értékeinek megóvására ösztönöznek.

Mind a természeti, mind pedig az épített környezet megóvása alapvető fontosságú feladat a jövő nemzedékek életminőségének megőrzése és javítása érdekében. Az ökológiai rendszereket fenyegető káros környezeti változásokat ellensúlyozandó át kell alakítani a jelenlegi élet- és gondolkodásmódunkat. A környezetvédelem, a környezettudatosság és az épített környezet iránti felelősség kialakítását minél fiatalabb korban el kell kezdeni, hogy a természetet és az épített környezetet gyermekkorban kialakult belső motivációtól vezérelve tisztelő, a valódi értékek védelmében cselekvő, tudatos életformájú fiatalokat neveljünk. A környezeti nevelés fontosságának hangsúlyozása mellett prioritásként kezelendő a környezettel kapcsolatos tudás minél szélesebb körben való megosztása.

Ha tetszett, oszd meg: